Regulament

Posted by Selah Music Festival On 17:47

Festivalul Selah este un festival adresat muzicii crestin-contemporane, initiat de Asociatia Charity Cup Romania, din dorinta de a incuraja tinerele talente si de a aduce impreuna in inchinare pe credinciosii din Iasi si nu numai.

In mai 2010 a avut loc prima editie a Festivalului, urmand sa continuam cu a II-a editie, ce va avea loc intrun format mai special. Astfel, partea de Recitaluri a Festivalului va avea loc in luna octombrie 2011, urmata de partea de Concurs (cu formatiile/interpretii inscrisi la cele 3 sectiuni – Free Worship, Interpretare si Creatie), ce va avea loc in martie 2012

Inscrierile sunt in desfasurare. Pentru mai multe informatii despre cum sa te inscrii, click aici.

Moto: Psalmul 111:1 “Lăudaţi de Domnul! Voi lăuda pe Domnul din toată inima mea, în tovărăşia oamenilor fără prihană şi în adunare.”

 Scop: Promovarea formaţiilor noi de muzică creştină şi încurajarea compoziţiilor de muzică creştină.


Regulament si Structura 
(Continut redat doar partial. pentru formatul complet, va rugam descarcati documentul de mai jos)
I. Structura festivalului
Evenimentul este organizat de Asociaţia CHARITY CUP, deţinătorul licenţei, în colaborare cu Asociaţia Bisericilor Evanghelice Contemporane Iaşi şi Charity Cup, USA.

Festivalul se desfăşoară, în etapa finală, pe 3 (trei) secţiuni:
1.    Secţiunea Creaţie
-       O creaţie/compoziţie proprie nu mai veche de 1 an care nu a mai fost difuzată până la concurs
2.    Secţiunea interpretare
-       Intrepretare asupra unui cântec impus de juriu
3.    Secţiunea free worship
-       Un cântec la alegere din repertoriul creştin românesc.
Cântecele vor fi obligatoriu cantate live, în limba română.


III. Condiţiile de înscriere la secţiunile festivalului sunt următoarele:
Se pot înscrie în cadrul Festivalului, în calitate de interpreţi, solişti vocali, duete, grupuri, formaţii care îndeplinesc următoarele condiţii:
- au împlinit vârsta de 14 ani
- au achitat taxa de înscriere (va fi anuntata ulterior)
- au recomandare din partea liderului formatiei/echipei
- au dosarul de înscriere complet.

La înscriere, fiecare candidat trebuie să prezinte un dosar ce va conţine:
  1. copia după buletinul/cartea de identitate;
  2. fişa de înscriere completată;
  3. copie după chitanţa de achitarea a taxei de înscriere;
  4. set de minim 2 fotografii artistice color in format digital ale interpreţilor/ formaţiilor etc;
  5. recomandarea completată de pastorul/prezbiterul bisericii
Opţional - în prima fază- în cazul în care formaţia nu are compusă sau finalizată piesa:
  1. CD/MD/DAT conţinând piesa/piesele care reprezintă propunerile de concurs, format pozitiv;
  2. fişa de prezentare a creaţiei completată de autori, interpret şi producători;
  3. cinci copii xerox ale textului cântecului, cu acorduri/note.
  4. Prezentare video/Power Point a formaţiei, bisericii de unde provin de maxim 30-45 secunde, fara text, doar cu fotografii ale membrilor/ biserica de unde provin sau alte fotografii relevante.

NOTÃ: Textul piesei compuse trebuie să fie în limba română – atât ca prezentare în dosarul de înscriere cât şi ca interpretare în concurs – neîndeplinirea acestei condiţii va da dreptul organizatorului de a elimina piesa din concurs.
Dorim sa reamintim ca inscrierea este finala cand este depus dosarul de inscriere si se achita taxa de participare. Acestea vor ramane depuse, chiar daca ulterior formatia/interpretul se razgandeste.

Descarca Regulamentul si Structura Festivalului in format complet PDF.